Napredno iskanje
 
 
Pogoji uporabe : Super darila, poslovna darila in več
 

Pogoji uporabe

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Super darila so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZV Pot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Super darila je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Prosigma d.o.o..
Ob registraciji v sistem spletne prodajalne, obiskovalec Super daril prijavi uporabniško ime, ter geslo.
Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Super darila, pravice uporabnikov, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Naročila sprejemamo samo on-line.
Naročilo lahko opravijo le osebe od 18.leta dalje.
Sklenjena pogodba - naročilo - bo shranjeno pri podjetju ProSIGMA d.o.o.. Dostop do vseh opravljenih naročil je možen preko spletne strani, na strani Moj račun.
Izdelke lahko naročate le v Sloveniji.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek Zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, št. registra);
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  3. bistvene značilnosti blaga oz. storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijo);
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave );
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali vključuje davke in stroške prevoza;
  7. način plačila in dostave;
  8. časovno veljavnost ponudbe;
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi to, koliko stane kupca vračilo izdelka;
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine Super darila ažurira in spreminja zelo hitro. Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so ponavadi priporočene maloprodajne cene proizvajalca ali uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam.

NAČIN PLAČILA

V spletni trgovini Super darila ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena)-za fizične osebe;
  • z nakazilom na račun (po ponudbi/ predračunu ) (velja Spletna cena)- za pravne osebe.

Plačilo s plačilno oz. kreditno kartico zaenkrat ni možen. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Naknadno denarno izplačilo v primeru izbora Super darila, ni možno.

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti in vsebujejo 20% DDV, razen v primeru darilnega bona je cena brez DDV. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ustrezno rešitev, ki bo zagotovila obojestransko zadovoljstvo. Cene veljajo po FCO skladišča prodajalca. Stranka pri plačilu blaga po povzetju plača Pošti Slovenije provizijo za sprejem gotovine.

POSTOPEK NAKUPA

  1. najprej se je potrebno registrirati in prijaviti v spletni trgovini (izbirate lahko prijavo kot fizična ali pravna oseba);
  2. izberete izdelke;
  3. za potrditev nakupa kliknete gumb »K blagajni«;
  4. izvršite potrditev nakupa.
Minimalen nakup je v vrednosti 25 eur.

POSTOPEK NAKUPA

  1. ODDAJA NAROČILA

    Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so izčrpni podatki o vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika.

  2. NAROČILO POTRJENO

    Ponudnik v največ 48 urah pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila pa obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  3. BLAGO ODPOSLANO

    Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja izdelkov, ter informacijo o tem, kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabniki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu omogoči preklic naročila ali zamenjavo naročila. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča in žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij o mnjenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru pritožbe obrne na ponudnika telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je mogoč preko elektronske pošte superdarila@prosigma.si ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljevanja obravnave postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj, kar zadeva sodno obravnavo, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če tem uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.
Nazaj